Wednesday, April 21, 2010

Pdh

pdh

Itula ungkapan yg aku luahkn
baru balik keje ade je brite xbek psl aku,
citenyer sb mak aku tlg kemaskan bilik,
aku duk sebilik ngan s2
mak tlg pindh almri aku sb kps hlng
s lak bt duno je, aku dh gtau kat die
pas pki cermin kps tu alh blik kt cermn
supya seng aku nk amik bj..ni xdie wt duno je
pastu nk mrh2 mk aku.
s1 lak td bk wkimapia sb bpa nk tgk jln, tah pe
s1 n s2 ngumpt tb2 ckp bp syg sgt kat aku
pe slh aku, dh bpa aku syg lbh xkan aku nk tlak
ksh syg bpa t'hdp ank?
dorang tu spm xpas, pastu xsmbng bljr,
aku spm pas, then de smbng bljr amik dip,ni bln 6 konvo n kbtln arijd aku lak.
pe dosa aku kat dorng smpi sk kutuk blkng aku?
skrg sdara yg girl mcm xsk lyn aku, dorang lbh sk lyn s..
aku tau la aku xlw, xpe2 ade ubi ade batas, ade ari aku bls..
klu le aku nk kuar dr umh n keje kat l.ngra sng
xde spe pn nk ktuk2 aku n aku xign nk jd adk dorang!

No comments:

Post a Comment